چگونه می توانیم گاراژ خانه را تمیز کنیم؟ | سری اول
نوشته شده توسط : khanehvakashaneh

بعضی از افراد به اندازه کافی خوش شانس هستند که یک گاراژ با فضای ذخیره سازی کافی دارند که به اندازه کافی کار می کند. برخی دیگر با گاراژی که چندین کاربری و وسایل بیش از حد زیادی دارد تا بتوانند ماشین را در زمستان ذخیره کنند ، مبارزه می کنند. اگر بخشی از جمعیت اخیر هستید ، در نظر بگیرید که یک یا دو پروژه DIY سازمان گاراژ را شروع کنید. برای ایجاد انبار گاراژ کافی برای هر آنچه که در اختیار دارید ، به مهارت و عصای جادویی زیادی احتیاج ندارید. با این حال ، شما به کمی وقت ، حوصله و کمی چربی آرنج نیاز دارید.

 

 

 


01
از 13
برای ذخیره سازی ابزار ، لوله پی وی سی را به دیوار لنگر دهید
ذخیره سازی ابزار باغبانی
تازه وودواردز
اگر شما نیاز به ذخیره وسایل طولانی باغ در گاراژ دارید ، خوب است که چنگک ها و بیلها را به دیوار و از راه دور بردارید. احتمالاً نوعی کارتون را دیده اید که شخصی را نشان می دهد که در انتهای بیل پا می گذارد و دسته به صورت او برخورد می کند - اما این نوع اتفاقات واقعاً می تواند اتفاق بیفتد. با نصب یک قفسه انبار دیواری که از لوله پی وی سی ارزان قیمت استفاده می کند ، از آن جلوگیری کنید.

ایده ذخیره سازی ابزار DIY Garden از Newly Woodwards

02
از 13
قفسه هایی درست کنید که در گاراژ شما قرار بگیرند
قفسه های گاراژ
ذخیره سازی زندگی
پایه و اساس هر گاراژ سازمان یافته یک سیستم ذخیره سازی خوب است. این معمولاً شامل نوعی قفسه بندی است. به جای خرید چیزی آماده و گران قیمت ، یاد بگیرید چگونه قفسه هایی متناسب با فضا درست کنید.

نحوه ساخت قفسه های ذخیره سازی گاراژ DIY از Life Storage

03
از 13
برای موارد پرکاربرد خود راه حل های سفارشی تهیه کنید
ذخیره سازی رنگ آمیزی
خیال پردازی واقعیت
هنگامی که برای اولین بار سازماندهی گاراژ خود را شروع می کنید ، سریعاً یک موجودی ثبت کنید و به نحوه عملکرد فضا فکر کنید. آیا سرگرمی یا سرگرمی خاصی وجود دارد که به فضای ذخیره سازی قابل توجهی نیاز داشته باشد؟ مقداری اتاق درست کنید و برای آن منظور چیزی بسازید ، مانند این قفسه رنگی اسپری.

Wood Organisation Spray Paint Rack از شرکت Reality Daydream

04
از 13
اشیا را از Pegboard آویزان کنید
ذخیره سازی ابزار diy
طرح های Sypsie
Pegboard نوعی ماده است که در گاراژ بسیار منطقی به نظر می رسد زیرا با افزودن و کم کردن موارد می توان آن را مرتباً پیکربندی کرد. می توان قفسه ها را دوباره جابجا کرد و ظروف را به میخ های مختلف منتقل کرد.

گاراژ چالش یک اتاق از طراحی های Sypsie آشکار می شود

05
از 13
توپ های ورزشی را از زمین خارج کنید
انبار ورزشی
نعمت گرامی
اگر خانواده شما در ورزشهای زیادی شرکت می کنند ، باید برای تمام توپهای اضافی راه حل پیدا کنید. شما می توانید ظرفی را روی زمین قرار دهید ، اما فضای کف اصلی ترین املاک و مستغلات در یک گاراژ است. در عوض ، مکانیزمی شبیه قفس را آویزان کنید که در آن می توانید انواع مختلف توپ را انباشته کنید.

سازمان گاراژ پروژه از Cherished Bliss

06
از 13
یک نگهدارنده حوله به سبک صنعتی تهیه کنید
نگهدارنده حوله diy
عشق ایجاد جشن بگیرید
هیچ پروژه گاراژ DIY برای تکمیل وقتی که به دنبال فضای عملیاتی هستید خیلی کوچک نیست. همه چیز تا کوچکترین ناخن باید جایی داشته باشد. این پروژه از Love Create Celebrate شیک به نظر می رسد و حوله های مغازه ای را در خود نگه می دارد ، بنابراین آنها همیشه در دسترس و دور از محل کار شما هستند.
ایجاد جشن

07
از 13
در بخشی از گاراژ خود یک Mudroom ایجاد کنید
محوطه گل و لای
تارین وایتکر
اگر یک گاراژ متصل دارید و داخل آن اتاق گلی ندارید ، یکی را روی دیوار کنار ورودی اصلی ایجاد کنید. حتی اگر این طراحی حداقل باشد ، نحوه استفاده خانواده از فضا را در نظر می گیرد و مطمئن می شود که هر یک از اعضا جایی برای ذخیره وسایل خود دارند.

Mudroom گاراژ ساده DIY از Taryn Whiteaker

08
از 13
دوچرخه را روی قفسه سفارشی ذخیره کنید
نیمکت قفسه دوچرخه
استودیو خانه خاکستری
ذخیره دوچرخه ممکن است ناخوشایند باشد ، بنابراین اگر بیش از یک مورد دارید ، ایجاد یک قفسه سفارشی را در نظر بگیرید. این قفسه از استودیوی Gray House همچنین به عنوان نیمکت دو برابر می شود و باعث می شود طراحی ظاهری جالب و جالب داشته باشد.

قفسه دوچرخه دیواری از Gray House Studio

به 9 از 13 زیر ادامه دهید.

09
از 13
سازمان گاراژ خود را زیبا کنید
دیوار سازمان گاراژ diy
یک آشفته زیبا
چه کسی سازمان گاراژ را که از نظر زیبایی نیز دلپذیر است دوست ندارد؟ افراد خلاق در A Beautiful Mess راهی هوشمندانه برای ذخیره وسایل ضروری گاراژ روی دیوار ارائه دادند. در هنگام شروع یک پروژه DIY از استفاده از رنگ نترسید ، حتی اگر این به معنای انتخاب جسورانه باشد.





:: بازدید از این مطلب : 146
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: